Tīkla operāciju centrs

Tīkla operāciju centrs (Network Operations Center; NOC)

Mūsu First Call Promise (angl. Pirmo skambučio pažadas) risinājums nozīmē, ka nebūs jāgaida – radušās problēmas jebkurā laikā nekavējoties atrisinās kvalificēts speciālists. Ja problēmas risināšanai nepieciešamas papildu zināšanas, tā tiks nosūtīta vecāko inženieru komandai. Pastāvīgie Tīkla operāciju centra (Network Operations Center; NOC) darbinieki to ir jāatrisina – tā ir mācību procesa daļa. Mūsu izstrādātā uzraudzības programmatūra ik pēc divām sekundēm pārskata visus tīkla aspektus, kamēr citās uzņēmumos tam nepieciešams ilgāks laiks. Daudzas problēmas mēs atrisinām vēl pirms saņemam klientu zvanu.

NOC tīkla plūsmas analīzes sistēmas pastāvīgi pārbauda plūsmu FastFiber tīklā un acumirklī paziņo, ja tiek konstatēta kāda traucējuma. Tas palīdz ātrāk reaģēt uz DDOS uzbrukumiem un samazina netiešo bojājumu risku. Šāda apņemšanās pakalpojumu standartiem tikai apstiprina izcilu MDP CLOUD Tīkla operāciju uzraudzību.