Pakalpojumu līmenis (angl. Service Level Agreement; SLA)
Izprotam, cik svarīga mūsu klientiem ir augsta pakalpojumu pieejamība, un cenšamies sniegt pakalpojumus, kas vienmēr pārsniedz gaidas. Lai nodrošinātu maksimālu pieejamību un darbību, piedāvājam šādus pakalpojumu līmeņus. MDP CLOUD SLA nosaka pakalpojumu standartus šajās svarīgākajās jomās:
Tīkla pieejamība
Garantējam, ka mūsu tīkls būs pieejams 100 % laikā (izņemot plānotos apkalpošanas darbus). Ja tīkls nedarbosies, MDP CLOUD kompensējot dīkstāvi netiks piemērots klientam mēneša maksa par serveri (ne vairāk kā 100 % no viena mēneša maksas; summa tiks atskaitīta no nākamajiem maksājumiem).
Tīkla darbspēja ietver visu tīkla infrastruktūras darbību, tostarp savienojumus, kabeļus un maršrutētājus. Jūsu serverī darbojošās pakalpojumi vai programmatūra neietilpst mūsu tīkla definīcijā. Tīkla dīkstāve tiek reģistrēta, ja Jūsu serveris nevar nosūtīt un saņemt datus un ja MDP CLOUD pieprasījumu izsekošanas sistēmā tiek publicēts attiecīgs pieprasījums.
Infrastruktūras garantija
Garantējam, ka visas svarīgās sistēmas, tostarp barošanas un HVAC sistēmas, darbosies 100 % laikā (izņemot plānotos apkalpošanas darbus). Svarīgas sistēmas bojājuma gadījumā MDP CLOUD kompensējot dīkstāvi netiks piemērots klientam mēneša maksa par serveri (ne vairāk kā 100 % no viena mēneša maksas; summa tiks atskaitīta no nākamajiem maksājumiem). Svarīgas sistēmas ietver visu barošanas un HVAC infrastruktūru, kā arī UPS iekārtas un kabeļus. Atsevišķu serveru barošana neietilpst.
Svarīgu sistēmu dīkstāve tiek reģistrēta, kad klienta serveris izslēdzas sakarā ar barošanas vai apkures problēmām un MDP CLOUD pieprasījumu izsekošanas sistēmā tiek publicēts ar to saistīts pieprasījums. Svarīgu sistēmu dīkstāve tiek skaitīta no pieprasījuma publicēšanas laika līdz problēmas atrisināšanai un servera ieslēgšanas brīdim.
Aprīkojuma garantija
Garantējam Jūsu iznomāto aprīkojuma komponentu pareizu darbību un bezmaksas bojāto komponentu nomaiņu. Nomaiņas process sākas, nosakot problēmas avotu. Garantējam, ka aprīkojumu nomainīsim ātrāk nekā 4 stundu laikā. Ja bojātā aprīkojuma nomaiņai būs nepieciešamas vairāk nekā 1 stunda, par katru papildu dīkstāves pusstundu samazināsim Jūsu mēneša maksu par 5 % (bet ne vairāk kā 100 % no viena mēneša maksas; summa tiks atskaitīta no nākamajiem maksājumiem).
Aprīkojums ir procesors (-i), operatīvā atmiņa, cietais (-ie) disks (-i), galvenā plate, tīkla karte un citi ar servera nomas līgumu saistīti komponenti. Nesamaksājuši klienti nevar izmantot mūsu pakalpojumu līmeņa vienošanos. Lai iegūtu papildu informāciju un uzzinātu MDP CLOUD pakalpojumu līmeņa vienošanās nosacījumus, sazinieties ar savu konta menedžeri.
Šis ir īss SLA apraksts, tas neatsauc esošās vienošanās starp MDP CLOUD un klientiem, kā arī nav spēkā bez parakstīta servera līguma. Klient