IT risinājumi jūsu biznesa drošībai

Mēs parūpēsimies par visaptverošu jūsu IT iekārtu pārvaldību un drošību. Jūs visu uzmanību un laiku varēsiet veltīt biznesa izaugsmei.

Klienti

klients
klients
klients
klients
klients
klients
klients
klients
klients

IT aprīkojuma apkalpošanas plāni

Sniedzim katram jūsu datorizētajam darba vietai apkalpošanas pakalpojumus. Jūs būsiet mierīgi par katra stacionārā, portatīvā datora, programmatūras un perifērijas biroja iekārtu drošību. Jūs baudīsiet vienmērīgu darbu.

Plāns SLA1 Plāns SLA2 Plāns SLA3
Proaktīva uzņēmumu sistēmu apkope un uzraudzība

Proaktīva uzņēmuma sistēmu apkalpošana un uzraudzība – nodrošinām nepārtrauktu IT darbību, ātri identificējam un novēršam draudus vēl pirms tie kļūst par problēmu.

Operētājsistēmu, programmu un antivīrusu programmatūras atjauninājumi

Tas ir regulāri programmatūras atjauninājumi, kas paredzēti ierīču drošības, stabilitātes un veiktspējas nodrošināšanai.

IT palīdzība attālināti

IT palīdzība attālināti – tā ir IT speciālistu sniegta tehniskā palīdzība, kad problēmas tiek risinātas bez fiziskas apmeklēšanas klienta birojā vai mājās. Tas notiek, izmantojot attālinātās pieslēgšanās programmas.

Reakcijas / lēmuma laiks

Reakcijas laiks (Response Time) – laiks no klienta pieprasījuma saņemšanas līdz IT speciālista reakcijai (piemēram, kad sāk risināt problēmu, atbild uz pieprasījumu vai apstiprina tā saņemšanu). Risinājuma laiks (Resolution Time) – laiks no problēmas reģistrēšanas līdz tās pilnīgai atrisināšanai.

līdz 2 stundām / līdz 4 stundām
līdz 1 st. / līdz 2 st.
līdz 30 min. / līdz 1 st.
Traucējumu reģistrācija tieši no lietotāja datora

Tā ir IT atbalsta funkcija, kas ļauj darbiniekiem ātri un ērti ziņot par radušām IT problēmām tieši no sava datora, bez papildu zvaniem vai e-pastiem. Pāris klikšķu un uzdevums jau ir redzams MDP Cloud IT speciālistiem.

Mēneša izpildīto uzdevumu atskaite PDF formātā

Tā ir automātiski ģenerēta atskaite, kurā sniegta detalizēta informācija par visiem mēneša laikā veiktiem IT darbiem, to risināšanas laiku un stāvokli.

Cietā diska šifrēšana

Ja cietais disks nav šifrēts, visi tajā esošie dati tiek glabāti neaizsargātā formā. Tas nozīmē, ka pieslēdzot šādu disku citam datoram, visi faili var tikt viegli piekļūti un izlasīti bez jebkādas paroles. Šifrēšana aizsargā datus, kodējot tos tā, ka bez īpašām atslēgām vai parolēm tos nav iespējams atvērt. Bez šifrēšanas ikviens, kam ir fiziska piekļuve diskam, var brīvi apskatīt, kopēt vai pat mainīt failus. Tāpēc, ja vēlaties aizsargāt sensitīvu informāciju, ir nepieciešams izmantot cietā diska šifrēšanu.

Klientu portāls, kur vadītāji var redzēt visus savas kompānijas izveidotos uzdevumus

Tā ir ērta interneta platforma, kurā uzņēmumu vadītāji var redzēt visas savu uzņēmumu darbinieku izveidotās IT uzdevumus, sekot to statusam.

Bezmaksas IT aprīkojuma un programmu audits reizi 4 mēnešos.

Tas ir pakalpojums, kura laikā ik pēc četriem mēnešiem tiek veikta detalizēta IT infrastruktūras analīze, lai novērtētu aprīkojuma stāvokli, programmatūras drošību un atbilstību labākajām IT praksēm.

Microsoft 365 pārvaldība. Microsoft Secure Score

Microsoft Secure Score – tas ir drošības novērtēšanas rīks, iekļauts Microsoft Defender portālā (security.microsoft.com/securescore). Tas palīdz organizācijām novērtēt savu Microsoft 365 vides drošības stāvokli. Atļauj salīdzināt punktus ar nozares vidējo, lai saprastu, kā jūsu organizācijas drošība izskatās salīdzinājumā ar citām uzņēmumām.

50-60%
60-75%
75-100%
Licencēts antivīruss Bitdefender SDK

„Bitdefender“ antivīrusu tehnoloģiju integrācijas komplekts (Software Development Kit), paredzēts programmatūras izstrādātājiem un IT risinājumu piegādātājiem. Tas ļauj integrēt „Bitdefender“ aizsardzības mehānismus citās sistēmās, nodrošinot augstākā līmeņa drošību pret ļaunprogrammatūru, vīrusiem, izpirkuma pieprasītājiem (ransomware) un citām draudēm.

Papildu maksājums par IT uzraudzību, kad traucējumu nevar novērst attālināti (98% traucējumu tiek atrisināti attālināti)

Mūsu izmantotie rīki ļauj atrisināt 98% traucējumu attālināti

60 Eur/stundā.
45 Eur/stundā.
30 Eur/st.
Cena bez PVN
7.99 Eur/mēn.
12.99 Eur/mēn.
17.99 Eur/mēn.
Bitdefender GravityZone Business Security
4.39 Eur/mēn
4.39 Eur/mēn
4.39 Eur/mēn
Bitdefender Advanced Threat Security AddOn
2.79 Eur/mēn
2.79 Eur/mēn
2.79 Eur/mēn
MDP CLOUD helpdesk how it works

Viegla traucējumu reģistrācija ar vienu klikšķi

Lai reģistrētu IT traucējumu vai tehnisku problēmu, Jums nav jāsūta e-pasti vai jāsazvanās – visu to varat izdarīt tieši no sava datora, vien ar dažiem klikšķiem.

  1. Atveriet MDP CLOUD aģentu – tas darbojas Jūsu datorā fona režīmā.
  2. Izvēlieties „Ziņot par problēmu“ – ierakstiet problēmas aprakstu.
  3. Apstipriniet iesniegšanu – Jūsu pieprasījums automātiski nonāk IT administratoru sistēmā.
Kā tas palīdz?

Ātri – traucējuma reģistrēšana aizņem vien dažas sekundes.
Tieši sistēmā – informācija uzreiz ir redzama IT administratoram.
Papildu dati – administrators redz ne tikai Jūsu pieprasījumu, bet arī:

  • Datora stāvokli (piemēram, CPU slodzi, atmiņas izmantošanu)
  • Jaunākos sistēmas atjauninājumus (vai tie ir uzstādīti, vai trūkst)
  • Interneta ātrumu un tīkla savienojuma stabilitāti
  • Iespējamus kļūdu ierakstus vai darbīgās programmas, kas var izraisīt problēmu

 

Efektīvāka problēmu risināšana

Dēļ papildu datiem administrators var ātrāk diagnosticēt problēmu, tādēļ daudzas kļūdas var tikt novērstas pat bez papildu saziņas ar Jums. Mūsu mērķis nodrošināt nevainojamu IT darbību ar minimālu Jūsu iesaisti!

IT aprīkojuma apkalpošanas pakalpojums sastāv no

Ātrs traucējumu novēršana
Ātrs traucējumu novēršana

Visbiežāk, pat 98 % visu kļūmju ir iespējams novērst attālināti. MDP Cloud IT aprīkojuma apkalpošanas speciālisti ātri novērsīs traucējumus, pieslēdzoties attālināti, bet, ja tas neizdosies attālināti, ieradīsies uz jūsu darba vietu.

Proaktīva traucējumu novēršana
Proaktīva traucējumu novēršana

Katrai dienai veicam profilaktiskus jūsu IT aprīkojuma pārbaudes. Tādejādi jūs izvairīsieties no līdz pat 35% iespējamajiem ikdienas datoru traucējumiem. Mūsu apkalpošanas speciālisti tos konstatēs un novērsīs vēl pirms iespējamā traucējuma parādīšanās. MDP CLOUD sistēmas skenē ierīces un, parādoties iespējamam traucējumam vai profilaksei, automātiski informē IT administratorus.

Aizsardzība pret vīrusiem

Bezmaksas licencēta antivīrusu programmatūra katram datoram, ko izmantojat. Izcila aizsardzība pret dažādām ļaunprātīgām programmām.

Atjauninājumu uzstādīšana
Atjauninājumu uzstādīšana

Saņemsiet visus savlaicīgus operētājsistēmas, programmu un antivīrusu programmatūras atjauninājumus. Katru minūti zināsiet, ka pie jums tiks atklāti jaunākie vīrusi, kā arī uzņēmuma sistēmas būs aizsargātas pret nesankcionētām pieslēgšanās.

Profesionāla administrēšana
Profesionāla administrēšana

Ietaupīsiet līdzekļus, jo vairs nebūs jātur savu IT administratoru. Jums palīdzēs visa mūsu profesionāļu komanda.

Pakalpojumi tiek sniegti, vadoties pēc ITIL principiem un ISO standartiem
Pakalpojumi tiek sniegti, vadoties pēc ITIL principiem un ISO standartiem

Klientu apkalpošanas process balstās uz ITIL principiem, pamatojoties uz labākajām starptautiskajām praksēm. Tas ietver pieprasījumu reģistrēšanu, analīzi, novirzīšanu kompetentam speciālistam un lēmumu pieņemšanu. Tiek nodrošināta nepārtraukta ISO standartu un procedūru informācijas drošības, pārvaldības un piekļuves pārvaldības jomā ievērošana.

Ikdienas CVE ievainojamības skenēšana
Ikdienas CVE ievainojamības skenēšana

CVE ievainojamība ir programmatūras kodēšanas kļūda, ko hakeri izmanto, lai iekļūtu informācijas sistēmā un veiktu nelikumīgas darbības. MDP CLOUD katru dienu veic uzraudzītas aparatūras skenēšanu un, identificējot kodēšanas kļūdas, par to informē savu klientu un piedāvā risinājumu iespējas.

Esošo klientu atsauksmes

Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Kādu labumu sniedz IT apkalpošanas pakalpojums?

Modernās tehnoloģijas ievērojami atvieglo un paātrina uzņēmuma darbu, taču tikai tad, ja tās tiek pienācīgi un laikus uzraudzītas. IT joma kļūst pārāk plaša, lai ne IT darbinieki varētu pienācīgi uzraudzīt IT aprīkojumu. Parasti ir grūti vienlaikus attīstīt uzņēmuma darbību un rūpēties par kvalitatīvu ieviesto tehnoloģiju darbību, turklāt tam ir nepieciešamas arī zināšanas. Tāpēc, lai nodrošinātu maksimālu klientu ērtību un darba ražīgumu, mēs parūpējamies par visu uzņēmuma datoru apkopi un to drošību. Tāpat mēs piedāvāsim jūsu darbībai piemērotākos risinājumus.

 IT apkalpošanas pakalpojumi nodrošina vairākas svarīgas priekšrocības uzņēmumam:

IT apkalpošanas pakalpojumi nodrošina sistēmas stabilitāti un efektivitāti. IT speciālisti uzrauga un apkalpo jūsu IT infrastruktūru, veic regulāru apkalpošanu, atjauninājumus un kļūdu novēršanu, lai nodrošinātu, ka jūsu sistēmas darbojas optimāli un bez traucējumiem.

IT apkalpošana palīdz samazināt darbības traucējumus un neplānotus sistēmas pārtraukumus. MDPCloud speciālisti var atklāt potenciālas problēmas agrīnā stadijā, veikt profilaktiskos pasākumus un veikt proaktīvas darbības, lai novērstu nopietnāku traucējumu rašanos, kas var negatīvi ietekmēt uzņēmuma darbību.

IT apkalpošanas pakalpojumi arī ietver drošības aspektus. Speciālisti nodrošina, ka jūsu IT infrastruktūra ir aizsargāta pret kiberuzbrukumiem, veic sistēmu auditus, šifrē datus, pārvalda piekļuves tiesības un piemēro citas drošības pasākumus. Tas palīdz aizsargāt jūsu uzņēmuma datus un novērst potenciālus drošības pārkāpumus.

IT apkalpošanas pakalpojumi palīdz efektīvāk pārvaldīt IT resursus un līdzekļus. Tas ietver tīkla administrēšanu, serveru pārvaldību, programmatūras uzstādīšanu un atjaunināšanu, datu rezerves kopiju pārvaldību u.c. IT speciālisti palīdz optimizēt resursu izmantošanu, lai sasniegtu vislabāko efektivitāti un ražīgumu.

IT apkalpošanas pakalpojumi var sniegt atbalstu un konsultācijas par IT stratēģiju un attīstību. Speciālisti var palīdzēt identificēt uzņēmuma vajadzības, piedāvāt piemērotus tehnoloģiskos risinājumus, kas veicina uzņēmuma izaugsmi un efektivitāti, kā arī īstenot IT projektus un inovācijas.

Kāda tehniskā un programmatūras apgāde uztur MDP CLOUD?

Datoru operētājsistēmas, piemēram, Windows vai OSX, tiek instalētas, lai nodrošinātu vienmērīgu un efektīvu darbu. IT speciālisti ir atbildīgi par operētājsistēmu administrēšanu, atjauninājumiem un pareizu konfigurāciju, lai uzturētu stabilu un drošu darbību.

Turklāt, printeru tehniskā un programmatūras aprīkojums arī ir svarīgs biroja darbībai. IT apkalpošanas pakalpojumi ietver printeru pārvaldību, atjauninājumus un konfigurāciju. Printeru tehniskajam aprīkojumam jābūt saderīgam ar datora operētājsistēmu un pareizi jākonfigurē saskaņā ar ražotāja prasībām. Speciālisti nodrošina, ka printeri darbojas efektīvi un drukā kvalitatīvi.

Turklāt, IT apkalpošana arī ietver programmas un citu biroja aprīkojumu, kas ir nepieciešami biznesa procesiem. IT speciālisti nodrošina, ka visas programmatūras licences ir likumīgas un atjauninātas, lai programma darbotos optimāli un būtu saderīga ar citiem komponentiem.

Kad uzņēmumam nepieciešama IT saimniecības uzraudzība?

IT resursu uzraudzība ir svarīga visām uzņēmumiem, neatkarīgi no to lieluma vai darbības jomas. Tomēr ir dažas situācijas, kad uzņēmumam īpaši nepieciešama IT resursu uzraudzība:

Kad uzņēmums aug un attīstās, tā IT infrastruktūra arī kļūst sarežģītāka un lielāka. IT resursu uzraudzība palīdz efektīvāk pārvaldīt lielāku skaitu serveru, tīkla elementu, programmatūras un datu apjomu, nodrošinot stabilu un efektīvu darbību.

Ja uzņēmumam nav pietiekami daudz iekšējo IT resursu, kompetentu speciālistu vai modernu tehnisko iekārtu, IT resursu uzraudzības pakalpojumi var būt lieliska alternatīva. Tas ļauj izmantot speciālistu zināšanas un pieredzi bez lielām iekšējām investīcijām.

Kiberuzbrukumi un datu zādzības ir pastāvīgs drauds biznesam. IT resursu uzraudzība var nodrošināt, ka uzņēmums tiek pasargāts no dažādām kibergrūtībām, piemēram, vīrusiem, phishing, datu zudumiem vai bojājumiem. Speciālisti uzrauga un īsteno attiecīgus drošības pasākumus, nodrošinot, ka dati ir droši.

Vairumam biznesa darbībai kritisku uzņēmumu ir ļoti svarīgi nodrošināt augstu IT sistēmas pieejamību un jaudu. IT resursu uzraudzības pakalpojumi cenšas minimizēt sistēmas traucējumus, veikt regulārus apkopšanas darbus un reaģēt uz bojājumiem vai avārijām, lai uzturētu augstu darbības līmeni un samazinātu biznesa traucējumus.

IT resursu uzraudzības pakalpojumi var būt noderīgi uzņēmumiem, kuri vēlas izmantot jaunas tehnoloģiskās iespējas un inovācijas. IT speciālisti var sniegt konsultācijas par tehnoloģiskās stratēģijas plānošanu, jaunu risinājumu ieviešanu un IT projektu vadību.

Jāatzīmē, ka IT resursu uzraudzība nav vienreizējs risinājums, bet nepārtraukts process, kas prasa pastāvīgu uzraudzību un atjauninājumus.

Kādas uzdevumus iekļauj IT apkalpošanas pakalpojums?

Mūsu speciālisti ir gatavi veikt detalizētus IT apkalpošanas pakalpojumus, kas ietvers plašu darbību spektru, lai nodrošinātu jūsu IT infrastruktūras darbību un drošību.

Viņu galvenais uzdevums būs uzraudzīt un pārvaldīt jūsu datorus, serverus un tīkla aprīkojumu. Viņi veiks regulāras apkalpošanas, konfigurācijas un atjauninājumus, lai nodrošinātu, ka visi sistēmas komponenti darbojas optimāli un efektīvi. Turklāt mūsu speciālisti uzraudzīs sistēmas darbību un iespējamās kļūmes, tādējādi varēs ātri reaģēt un atrisināt problēmas.

Mēs arī sniegsim konsultācijas jūsu darbiniekiem, lai viņi varētu efektīvi un droši izmantot IT infrastruktūru. Tas ietvers apmācības par drošības noteikumiem, datu dublēšanas un atjaunošanas procedūrām, kā arī koplietošanas noteikumiem.

Mūsu speciālisti arī rūpēsies par piekļuves tiesību pārvaldību, nodrošinot, ka jūsu darbiniekiem ir atbilstoša piekļuve nepieciešamajiem resursiem un datiem, vienlaikus saglabājot drošības kontroli.

Ja jums nepieciešama jauna aparatūra vai programmatūra, mūsu speciālisti palīdzēs jums izvēlēties piemērotos risinājumus un palīdzēs tos ieviest. Mēs tieksimies, lai jūsu sistēma būtu saderīga, optimāli darbotos un atbilstu jūsu biznesa vajadzībām.

Mūsu profesionālie tehniskie darbinieki un sistēmu administratori būs jūsu uzticamie partneri, atbildīgi par visu jūsu IT infrastruktūras apkalpošanu. Viņi var atbildēt uz jūsu ikdienas jautājumiem un piedāvāt piemērotus risinājumus. Jūs varat arī paļauties uz viņu ekspertīzi un pieredzi, kad nepieciešams projektēt un ieviest efektīvus IT risinājumus, piemēram, infrastruktūras atjaunošanu vai drošības risinājumu ieviešanu.

Mēs esam gatavi būt jūsu IT drošības partneri un nodrošināt, ka jūsu biznesa IT darbojas gludi un droši.

Kā reģistrēt norādījumus MDP CLOUD IT atbalsta speciālistiem?

Norādes tiek veiktas, izmantojot MDP CLOUD RMM lietotni, kas ir instalēta visās uzņēmuma datoros pēc līguma parakstīšanas. Pabeidzot pieprasījumu caur lietotni, mūsu palīdzības dienests varēs redzēt ierīci, no kuras tiek nosūtīts pieprasījums, tās stāvokli, lietotāju un citu informāciju, kas ļauj ātrāk atrisināt problēmu, jo tiek ietaupīts laiks uzņēmuma, atrašanās vietas, ierīces un lietotāja noteikšanai.

Kas ir Bitdefender EDR?

Endpoint Detection and Response (EDR) ir dators un serveru drošības risinājums, kas apvieno nepārtrauktu, reāllaika uzraudzību un datu un intelekta vākšanu ar detektēšanas iespējām un automatizētām atbildēm.

MDP CLOUD EDR reāllaikā atklāj draudus, tostarp failu balstītus uzbrukumus, ļaunprātīgu programmatūru. Balstoties uz draudu analīzi, nepārtraukti uzraugot notikumus mākoņos, EDR prioritizē drošības notikumus, izveidojot incidentu sarakstu izmeklēšanai un atbildei.

Kas ir Bitdefender XDR?

XDR ir drošības arhitektūras modelis, kura mērķis ir aizsargāt organizācijas no progresīvām tiešsaistes draudiem, piemēram, ļaunprogrammatūras, hakeru uzbrukumiem vai datu noplūdēm.

Bitdefender XDR (Paplašinātā atklāšana un reaģēšana) paplašina EDR drošības iespējas, integrējot papildu telemetrijas avotus, kas tiek izmantoti, lai nodrošinātu kontekstuālus drošības notikumus.

XDR galvenais mērķis ir samazināt atklāšanas un reaģēšanas laiku, ļaujot organizācijām ātrāk identificēt un reaģēt uz drošības pārkāpumiem. Tas palīdz minimizēt potenciālo kaitējumu, ko organizācija var piedzīvot, un aizsargāt to no augsta riska drošības incidentiem.

Kāpēc man vajag pilnu diska šifrēšanu?

Pilnīga diska šifrēšana pasargā jūsu visu cieto disku no neautorizētas piekļuves vienlaicīgi. Tūkstošiem portatīvo datoru katru nedēļu pazūd vai tiek nozagti. Bez visa diska šifrēšanas, kas to atrod (vai zog), var piekļūt datiem, kas atrodas cietajā diskā. Vienkārši ievietojot cieto disku citā datorā, jūsu dati kļūst pieejami bez nekādiem parolēm.

Saņemiet personīgo piedāvājumu

Aizpildiet veidlapu, un mēs sazināsimies ar jums 1 darba dienas laikā.