Efektīvas pieprasījumi „Copilot“

„Copilot“ paredzēts „Microsoft 365“ piedāvā jaunu veidu, kā strādāt ar ikdienas produktivitātes rīkiem, piemēram, „Word“, „PowerPoint“, „Outlook“ un „Teams“. Tomēr mākslīgā intelekta (AI) palīgam joprojām nepieciešams nedaudz norādījumu – galu galā tas ir kopilot, nevis autopilots. Šajā emuāra ierakstā jūs uzzināsiet, kā rakstīt efektīvas „Copilot“ pieprasījumus, lai saņemtu labākus atbildes jau pirmajā reizē.

Kas veido labu „Copilot“ pieprasījumu?

Rakstīt pieprasījumu AI palīgam nav tik vienkārši, kā lūgt palīdzību kolēģim, kurš sēž blakus. Jānodrošina, lai jūsu pieprasījumam būtu visa nepieciešamā informācija un norādījumi, lai „Copilot“ varētu veikt uzdevumu. Labi formulēts pieprasījums palīdz „Copilot“ labāk saprast jūsu vēlmes un sniegt precīzākas un aktuālākas atbildes. Turklāt pareizs pieprasījums ietaupīs laiku un pūles, lai nebūtu jāpārraksta vai jāatkārto lūgums.

Lai pieprasījumā būtu visi nepieciešamie norādījumi „Copilot“, varat ievērot vienkāršu formulu: iekļaujiet mērķi, kontekstu, informācijas avotu un savas gaidas. Šo formulu sauksim par „GCSE metodi“. Šie četri elementi palīdzēs vienkārši un efektīvi izstrādāt pieprasījumus, kas dos efektīvas atbildes.

Mērķis

Kādu uzdevumu jūs vēlaties, lai „Copilot“ veic? Tas var būt dokumenta kopsavilkums, prezentācijas izveide, e-pasta rakstīšana vai jautājuma atbilde.

Konteksts

Kāpēc jums nepieciešams, lai „Copilot“ to veic? Sniedziet detalizētu informāciju par uzdevuma mērķi, auditoriju vai situāciju – piemēram, sagatavošanos sanāksmei, rakstīšanu konkrētai auditorijai vai specifiskas informācijas meklēšanu.

Avots

No kurienes vēlaties, lai „Copilot“ iegūst informāciju? Norādiet „Copilot“, kur meklēt informāciju, vai tas būtu dokuments, tīmekļa lapa, e-pasts vai saruna – vai jebkas, ko „Copilot“ var piekļūt. Jūs varat izmantot citātu savā pieprasījumā, norādot „izmantojiet šo tekstu kā avotu“ vai norādot tīmekļa vietnes URL.

Gaidas

Kā jūs vēlaties, lai „Copilot“ sniedz informāciju? Šeit jūs varat precīzi norādīt formātu, garumu, stilu, toni vai detalizācijas līmeni, ko gaidāt no atbildes. Piemēram, vai vēlaties, lai tas būtu punkti, paragrāfi, tabulas vai slaidi? Vai vēlaties, lai atbilde būtu kodolīga vai detalizēta? Vai vēlaties, lai tā būtu formāla vai neformāla? Vai dodat priekšroku tehniskiem terminiem vai vienkāršai valodai?

Šie četri elementi var pac